Suzana Mančić: Dala sam honorar za sise!

19.10.2012 15:20

Suzana Mančić je htela grudi Zorice Brunclik, pa ugradila silikone!

 

Nije zlopamtilo - Suzana Mančić

Još se drže... Pardon, drži! - Suzana Mančić

Voditeljka je kao devojka strašno želela bujan dekolte. Kako je majka priroda nije baš nagradila, služila se raznim sredstvima. Prema pisanju „Kurira“, Mančićeva je maskirala nedostatak ubacivanjem vate, uložaka, pa čak i najlon čarapa u grudnjak!
Mlađana Suzana je 1984. godine na koleginici Zorici Brunclik uočila velike grudi. Zorica joj je preporučila plastičnu hirurgiju, te je Mančićeva odmah otišla u Nemačku, po svoj „par“ oblina.
Njeni implanti su, čini se, bili vrhunskog kvaliteta jer ih je ugradila sa 28. a i danas izledaju fenomenalno!

Izložena najgorim uvredama - Suzana Mančić

Hvala, doktore! - Suzana Mančić

- Od naših pevačica Zorica je prva imala silikone. Bile smo zajedno na turneji, skupila sam hrabrost i ispitivala sam je gde je uradila, kako, da li je bolelo, koliko košta... Ona mi je sve objasnila i uspela je da me ubedi da i ja posetim hirurga. Dala mi je kontakt, uputstva i već sutradan sela sam u svoj žuti „golf“ i otišla na kliniku u Nemačku. Uradila sam preglede, a onda i operaciju. Zarađeni honorar dala sam za sise! Kad su mi skinuli zavoje i kad sam videla svoje glomazne, podignute i čvrste grudi, naglas sam rekla: „Zorice, hvala ti!“ – rekla je Suzana „Kuriru“.

Suzana Mančić

Grudi vredne svaku paru - Suzana Mančić

Čak su i gospoda iz lekarske struke impresionirana čvrstinom njenih dojki. Tako je jednom prilikom voditeljka otišla na kontrolu, posle dve decenije od ugradnje implanata.
„Doktor me pogledao ultrazvukom i uskliknuo: ‘Al’ ga je opravio Nemac, svaka čast!“, napisala je Mančićeva u svojoj autobiografiji „Neukrotivo srce“.
Bravo za „čika docu“, ali mislimo da i ostala naša muška populacija Švabama duguje jedno veeeliko „danke“ za ovako lep pogled!